Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Tuesday 29 June 2010

~laGi cerita bola~

salam,
kali nie komen aku merujuk kepada game antara German vs England. :: 4-1 ::
Rasenye semua dah tau keputusannye..aku pasti ramai yang kuciwa dengan keputusan itu..well..pada pemerhatian aku rata-rata rakyat Mesia memihak kepada England..adakah ini kesan jangka panjang penjajahan??..hrrmmm...well u have the answer..please answer your self. Faktor lain pada pertimbangan aku mungkin kerana kesan promosi & commercialize of the EPL it's self..again you hv the answer...

Aku?? Aku pro German sebenarnye..hehee..entah lah kenapa aku pon tak tau..tapi yang pasti 'hati' aku nie memang lain sikit..mane2 yang ramai orang suka, biasenya yang tu lah aku 'letey' nak support...keh3..

Bile bercakap pasal game nie..mesti tak jaoh dgn keputusan kontroversi the referee terhadap goal Frank Lampard...hrmmm...ramai yang tak puas hati ramai yang kumen di FB....


yelah...kalu tengok kat sini..dh masok garisan lah tueww...eeheheee..

ok lah...aku kire lah goal yg satu tu.. ::4-2:: ...G' manapun, tetap lah GERMAN MENANG...hiksss!!

Nota gila bola: entah2 final nanti Brazil vs Argintina...owwwhhh...go ARGINTINA!!

5 comments:

My_Aqeelah said...

aku suke german. tapi aku rasakan dia mcm kalah jer lawan ngan argentina nih. isk...tak mo laaa
mcm nk kena lompat parti jek hahahaha
(pst tgk pakai tv baru ke? kekeke)

cyanamoose said...

haha.. padan muka England... glamer jek leby..opps!! {kalo geng England terbaca sure akk kene attack}.

ARGINTINA ado harapan kiss trophy taun nie.. gogo Agogo!

ck said...

giah:alaaa..nantilah jgn lompat dulu..tungu result cemane..if german x wujud lg dlm wc 2010 br la lompat! hiks!
~weii..lomm lahhh..tv blm anto smlm ku tak de omah..sok la kot aku free..mintak2 lif ukey :-)

cyna:ahakss!! kalu boley aku nk wat entry tajok 'padan muke England' ajee...waaakakakaka

My_Aqeelah said...

yess german menang yuhu!!!

ck said...

hahaaa...yeeaaa....akhirnye...for GERMAN! HAIHHH!!