Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Friday 25 June 2010

italy...ohhh..itAlia...GUD BYE..c u in Brazil 2014..

...............goooaallLLLLLLLLLL.....woooooowwwooooowwwwwoooooooo...
gggooooogggoooogggoooogggooogggooo.....duuummmmmdduummmmmdduummmmmdduummmm10x (bunyi ketok meja)....wwwaaaaaaaaaaaaaaaaa........bapak bising org bersorak bOLa mlm td!!!

musim2 WC nie...macam thn2 dulu lah..gerai makan kat bwh umah nie ade aje buka screen besar...maka berkumpul lah anak2 muda menonton game sama2. Bagi aku, suasana nie tak asing & tak pelik lagi untuk aku...time WC 2006 pn cam nie jugak..tapi mlm tadi sorakan 'semacam' siot!!!..saje buat aku bara tak dpt tgk d' game!

aku nie nk kate peminat bola tu idak la sgt..tp biase time2 WC nie, aku adelah antare yang tak mo ketinggalan mengikuti perkembangan perlawanan pasokan 'kegemaran'..wweehheee!!..dah sebab tak pro sangat, maka komentar2 aku tidak lah menjurus kpd pemain yeaa...tp lebey kpd pasokan...yg aku tau..'messi2' hehee :-p
dan...
utk game mlm td..mmg havoc!! ahakss!..GAMAT suasana sekitar umah aku...malang..UMAH AKU TAK DE ASTRO ok...RTM pula tak buat siaran langsung utk game nie...yg boleh aku lakukan adelah dgn memantau site FIFA.com/life/competition click aje kat sini..so dpt la hapdate game secare life..wahaaaa....
ini antara komentar dr FIFA fans:
IndArgentino: "Italy had a late burst, but it was too little and too late. Too late indeed..."
oubtless83: "wow! thanks to both teams for unbelievable 15 minutes!!!!! "

pd perkiraan aku, ramai yg agak kuciwa dgn persembahan pasokan italY pd WC 2010 nie..nampaknya sejak dr awl lg pasokan ItalY menunjukkan tande2 kemurungan dlm keptusan perlawanan mereka....yaaaa..& sudahnya utk mlm tadi Final result...ITALY GAGAL melayakkan diri ke peringkat seterusnya...
Slovakia : iTalia - 3:2...owhh..what a shame!! ahakss!! 

harus dipuji semangat kebangkitan di saat2 kecederaan diminit2 terakhir waktu tambahan dimana mereka masih mampu menyumbat goL ke dua..namun 'kebangkitan' itu sedah terlewat nampaknya..yeaa...Italy selaku juara WC 2006 tersingkir di peringkat pasokan!! waduhh!!

....italY adelah antare pasokan pilihanku..namun utk WC 2010 sebenarnya aku memilih pasokan 'ARGINTINA'! WAALAAAHHH.....!! .

neway...PROUD dgn pasokan SAMURAI..bila bangon pagi & terus memantau result game last night ..Denmark : Japan - 1.:3... rase nk lompat2 AJE!! ahaksss...go SAMURAI..BANZAI..go ASIA..yuhuuu...

nampaknye WC 2010..banyak keputusan2 diluar dugaan..pasukan tuan rumah 'bafana bafana' juga tersingkir di peringkat pasukan...kabarnya ini rekod pertama tuan rumah tidak layak ke peringkat ke-2..manakala pasukan ternama & hebat spt france & italy pula gagal melayakkan diri ke peringkat seterusnya dgn GAGAL DI PERINGKAT PASUKAN!

yeaahh...can't wait what next..

Nota Gila Bolawaka waka ARGINTINA!!

2 comments:

cyanamoose said...

go go ARGENTINOSSSSS!!! hehehe

ck said...

yeeeeeeeeeeeeHHHAAAAAAAAAAAAAA....