Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Monday 8 March 2010

TAG-keje sekolah di alam maya huhuu..

Salam,
nie delah keje umah aku yg pertame seumpanyenye..sebenanye last week lg dh dpt tugasan nie..tp tak sempat nk membuatnye senah..bos tak masuk opis isnin-rabu jek..kamis tu dh ade..so tetibe plak byk keje kn...heheee...g manapun aku terase rajen pule utk melayan mende nie time nie..ngeee...layankan...

1)Adakah anda rasa anda hot?
owwhhh...HOT la kot...sbb aku memang cepat terhidrate!!
nie pn kulit tgh rs kering2 je kn..nak2 musim panas cam nie...ulser pn ade 3 dlm mulot nie senah..emm...muke mak pn cepat BURN okeh!! tensen!!


2)Upload gambar kegemaran anda. Citer pasal gambar berkenaan

teh ais pocik 'nasik ayam' & kepok leko
dh lame dh pn aku senep gambo nih...time nie aku ngah study nk amek test dgn LHDN..hheeee..
tah le..belek2 usb tejompe gambo nie plak...nie makan malam ruji aku 1 waktu dlu..skg dh bley tahan2 la..(wp sebenarnye aku pantang...pantang jumpe 2 mende nih!!)

3) Bila kali terakhir anda makan pizza?
piza????..emm...piza??...emmm...PIZZA?? tak dpt aku nk merikol..(nampak bebeno lame dh x makannye!!)

4) Lagu terakhir anda dengar?
owhh...br jap dgr d'masive...'MERINDUKANMU'..owhhh...aku terbunuh!!

5) Ape anda buat selain menyelesaikan tag ini
bace hapdate/kumen fesbuk..(kebetulan lunch hr)

6) Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape?
dipanggel yea....ck/engkau/kau/kak ngah..:-D

 
7) Tag lagi 8 orang
alamak...aku mane de ramai kawan dlm alam maya nie beb!!
1. cik senah
2. cik tijah
3. cik bedah
4. cik a'we
5. cik limah
6. cik kiah (arrr..aku ke tu??)
7. cik pn giah kot
8. cik MV lah

8) Siapakah orang no 1 kepada anda?
orang no 1 tu adalah org yg aku suke sebot name die...lalalaaa

 
9) Kata sesuatu kepada orang no 5
cik limah jongang ke?? oupsssss..:-p

10) No. 3 ada hubungan dengan siapa?
no 3 nie ade hubungan dgn pak abu..sbb bedah kat kampung aku tu name bapak die ialah 'ABU'

 
11) Bagaimana pula dengan no 4?
no 4 nie name kawan mak aku..kat kampung gak!!

12) Pesanan kepada org no 6?
minomlah ayo dgn BAPAK BANYAK wp perot ko dh naik kembong, memusim panas nih!!

13) Kata-kata cinta untuk no 2?
aku malu la jah...meh la aku bisik je!

14) Adakah no 7 & 8 punye persamaan?
ada..tu ajelah kawan aku di alam nyata dlm list tersebot keh..keh

 
15) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yg men`tag anda?
i. kakak cute yg baru bertuka department :-)
ii. om penang mali
iii. suke stail 'arabic'...aku suke stail a'qaq'...kn (nk tiru bley?? ;-p)
iv. suke beceloteh sbg MC...mmg sefsuweyyy
v. suke tehes cam aku jugak!! (tp aku dh bley kawal skt skg nie...cume..bungkus 1 simpan dlm peti ais wat setok memalam ari heheh...)

16) persamaan antara kambing dan lembu?
2-2 makan rompot (tp lembu baik skt tak takot ayo)

17) Adakah anda tahu si Razman itu sengal?
razman...rizman ruzaimi...razwil..razman...siapakah??

 
18) Gay or less?
apakah..

 Nota to aqaq': okeh siap!!

2 comments:

cyanamoose said...

cayalah cik kiah...(merujuk org no 6), skali tgk teh ais pokcik telan aiq liuq beb. aku pun sama la..sari 1 bungkus jek... kadang2 jek 2. opps!

ck said...

eheee..kurengkan gula dlm minuman...(tp nie pki susu kn..bukan gule) :-p