Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Thursday 11 March 2010

NORA's Wedding

"selamattttt...pengantin baru...nanannana...selamat berbahgia...tenteninnin...selamat ke anak cucu....slamat bahGIAAAAAA...":-)

pic tell everythin :-)...nora@her big day!!


Sudah tertulis janji jodoh antara Norasiah Sufian dan pasangan (alamak blk kang aku cheq blk namenye)..huhuuu .... Maka pd hari yang dijanjikan 28/02/2010, berlangsunglah majlis kesyukuran & meraikan mempelai di teratak ayah & bonda pengantin perempuan di kampung lembah kinrara, Puchong.

Alhamdullilah...dlm pada tak ketentuan, dapat jugak aku menyampaikan diri ke majlis tersebut. Memandangkan masa agak rushing, aku nk mengejar ms dgn memba nie..maka nya aku terpaksa pulang awal sblm mempelai keluar bersanding....neway

BIG CONGRATZZ to nara & pasangan....
owhh..nora..ko telah melangkah setapak lagi meninggalakn aku & da 'geng'...(erkk..ade geng lagi ka??)

                                                                                                   
Disebabkan kesukaran aku utk mengakses ke laman FB, aku putuskan utk menulis disi & kendian nye akan ku pos kn ke FB je nnti...heee....
RS CAM TAK JADIK JE NK POS KE FB KN...
LAYANNNN.....

owhh...turut kelihatan ck yg semakin menembam itueww..nk jugak kn..


dpt tangkap gambo pelamen je pn jadik lahhh...


suasana di hari raya...oupss...bahagia

nOta to mempelai: SELAMAT PENGANTIN BARU

No comments: