Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Tuesday 2 March 2010

Hari tua kalian sakalian...

Hyi allz..
Lalalalaaa...memandangkan ati sudah suka (kale blog sudah cantem pd pandanganku)..makenye aku suke nk menghadate bebape cite seawal 2 bln lepas..(erkk..awal ke?? tet!!)....
cite2 nie hanyelah berkisar ttg sambotan hari tue memba2 disekelilingku..heheee...mahap haaa....story kuar lambatzzz...

1st yg br lepas ialah besday Pn Sri Leena tun lanang (nama rekaan semata2)...yg dh lepas 23Feb tu ari..emm..sambotan makan2 telah berlangsung di foodcourt CP Tower dimana tajaan cupkek telah ditaja oleh Datin Sri Wanzz...eheee...ade pic utk dilayan....

amboiiii...buffday galzz gelak bosa napakkk...

2nd sambotan besday ialah besday Cik Sri Ina nananana...7 Feb disambot sekali dgn besday Pn Sri Giah ah-ah-ahhh 23 Jan...(byk geng 23hb nih)...sambotan sederhana di umah aku yg comot lg cemetot tu, telah diadakan dgn tajaan kek yg telah ditaja sendirik oleh besday galz..keh2..:-p
sementelah aku bersetuju menaja lokasi pengambaran & nasik lemak ayo tangan ck's*
bismillah...meh mkn meh..heeee....(dh lopas pn senah!!)

eheee...sukes kale yellow tu wat rs ceria..lalala

Nota Makan : Majelis2 yg menyumbang aku KEMBALI sihat bagai johan!!

5 comments:

My_Aqeelah said...

wakakaka acara mendebabkan badan.

cyanamoose said...

waaaa...ado cupcakes!!!! tk tahan tgk... geram seh. btw happy belated besday ya.

ck said...

giah:yeaa..tak hengat kn memalam mkn nasik lomak plak kn...

cyna:yes!!cupcakes..TQ to WAMZZ!!

Unknown said...

amboi2 nama rekaan ker..tp xper aku aminkan jugak...besh gak nama Datin Sri Wan tu..hehe

ummuhadif said...

sedap nampak nasi lomak kiot tuh..huh..teliur aku..