Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Friday 12 March 2010

jaUh peRjalanan lUas pemanDangan...

Assalamualaikum...

JAUH PERJALANAN LUAS PEMANDANGAN...benarkah ungkapan itu?? bagi aku (yg mmg gedik suke jenjalan nie) ungkapan itu mmg membawa seribu makna....MAKANYA Insyallah esok pagi satu lagi catatan perjalanan bakal aku lakarkan...hehee..kemanakah destinasi ku kali nie..jom skodeng tiket nih!!

ngeh2....:-D

mau binin apa aku di sini??
mencari cowok kah..mencari presanten kah...atau sekadar jalan2 saja...
eemm...ngomong2 aku memang teruja utk kembali ke tanah seberang!! waahhh...g2 kan...kekeke..(dahal aku pn tak tau atok (embah) aku tu dr jawa belah mane)...kalu korang tau cuba bg tau aku..'PONOROGO' tu terletak di Indonesia belah mane?? sumatera kah..jawakah...acheh kah...owhh acheh memang tidak lah hehe..

actually tiket telah pn kami beli seawal bulan May 2009 yg lalu, makanya perlu aku lunaskan niat yg satu nie...wp ada niat aku untuk mengurangkan jumlah perjalanan pd thn nie...heheee (yoyo la tu kn..)
nex2 trip barulah aku harus pikir 1000 kali demi utk save budget travel & mengompol rete dunie plak yea..
okeh...so catatan perjalanan akan menyusul sekembali aku ke mesia nanti..
ngeee...

Nota girang: YEEEPEEE.....:-)

3 comments:

My_Aqeelah said...

mencik!!!!

=P

cyanamoose said...

selamat pergi dan pulang. jgn lupa upload byk2 yer.

ck said...

giah: sabo yeaa giah yeaaa...
cyna: wekend byk xtvt..weekday byk keje..cerite blm siap..pic br ade kat FB jek..full story morry bakal nyusul!!