Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Saturday 26 February 2011

salam hau halu

Uowlsss...
salam halu haluuu! 
lama sungguh tak merapu meraban disini! wah! nampaknya penumpuan masa sepenuhnya tercurah pada kerjaya! sekali lagi wah! lagaknya seperti seorang ANGKASAwah! WAH!

well sebenarnya terlalu banyak xtvt yang nak dicerita nak dikomen nak dikongsi *futsal futsali futsalaaaa.. tapi at the end hanye bercerita dalam gumaman sendiri aje!
eemmm..tiap kali sampai di rumah 'neuron' terusss berkerja bercerita itu ini. tapi malang badan sudah tidak mampu digerakkan lagi! lantas mata tertutup rapat! 
namun nasib masih berNASIB baik kerna mata masih mampu terbuka lagi di keesokan pagiNYA
ALHAMDULILLAH...

owhhh akceli..saje lah nak citer kan.. 
Pagi nie saya bersiaran dari sebuah bangunan institusi kewangan berlambangkan rimau di Shah Alam TAU apakah? sepagi ini terpacak disini? 
Owhhh mungkin juga saya terlalu teruja dengan acara yang bakal berlangsung malam ini.
lantas seawal ini saya sudah terpacak di daerah ini! wah! 
dan saya juga tiba tiba terasa seperti semulajadi kembali sopan pula seperti awal 20an dahulu kala. wah! *baru sedar saya sekarang sudah jauh menjadi aggressive [mungken kesan bulian rakan sebaya sekerja!] lantas saya mula berbahasa berSAYA bagai KAN~~~

mood: MZ...ZM

1 comment:

cyanamoose said...

wahhhh!!! semangat MZ eh...awal pg dah sampai Shah Alam. hehe jgn lupa cerita ek pengalaman ko nnt.