Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Monday 7 March 2011

luah santai

Salam...

hyi hyi u owlsss...
saja nak ucap thanks! to those yang setia mengikut perkembangan disini *kalau ado la yo walau perkembangan disini tidak lah kembang sekembang mangkok! ahakss! dan selamat datang pada yang baru pertama kali singgah disini :) emmm...*tebiat ape plak aku nie

ok untuk makluman, disini lebih kepada penulisan untuk kepuasan diri yang sememangnya SUKI menulis dan bergumam sendiri. walau semakin hari KEKANGan masa terasa semakin membatas, namun akan kucOba sedaya yang mungkin untuk kekal dirumah ini ;) hehe..

oiicchhh..sebenarnya tujuan utama saja nak buang sawang yang mula menular..oupsss...oouupss...music background berubah warna kepada purple keromantika..hahaa...yaaa..walau rata rata gaya penulisan lebih senang kepada gaya gila gila, kasar dan selamba, walau hati saya masih merah tanpa noda warna chenta *buat waktu ini namun ada masa, ada kala, saya layan mendendang lagu sebegini..wahahhaa...nak tahu? ROMANTIKA KE AKU? kalau nak tahu kenalah selami hati ini! ahakss! *ape aku merepek neh!

owhh saya sebenarnya mahu bercerita pengalaman yang sungguh mengembirakan sewaktu nonton konsert Maher Zain minggu lalu..namun picca belum upload. jadik saya rasa dikit kekurangan. ya mungkin saya jenis perfectionist mahu segalanya sempurna baRu mahu ditayang ramai. well mungkin kerna itu juga cerita saya sering lambat nyusulnya bak kata wong [orang] JAVA 'ketetelan!' waahaha..

mari layan perasaan*******

alaaaaa...lalalalaaiii...
tiba tiba rasa 'layan perasaan' tadi hilang terbang dibawa angin!
tu la take 5 la tadi kan! hahaa [haisshh gedik nak saya..saya tau!]

heyy rakan-rakan teman MAYA lama tak borak sama kan!
hey sana itu DOKTA :D lama jugak kita tak borak borak kan!
well saya sudah semakin kureng menjadi burung hantu yang terbang malam sekarang :p
eheee...seperti yang diberitahu awal dulu semenjak dua jekak nie sesampai aje kat umah adeyy mate rase tak boleh bukak lagi!

wehee.. andai kata begini..aku hanper mengatakan *TI--- pada jawatan lagi!
heee...tp org kata kalau jadi meja..senang jaa... delegate & arah..emm ..yakah? but hv to come wif brain kan! ahakss!
Alhamdulillah..
mood: sentimeter

No comments: