Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Saturday 5 February 2011

Selamat

Satu
kepada semua rakyat/students Malaysia di Egypt aku mahu ucap semoga kamu selamat. hati sebenarnya berdetik bimbang dari awal lagi. tambahan, aku antara pengikut tetap beberapa blogger rakyat Malaysia dari sana. entry last mereka ade lah sekitar end of January. yelah lepas tu kan tiada lagi talian hayat *internet kan! tapi lewat perkembangan di TV, aku harap semuanya selamat. dan semoga satu masa nanti kamu kamu bisa kembali lagi ke sana bagi menyambung URUSAN yang belum langsai demi kemaslahatan KITA bersama :)

dua
selamat menyambut TAHUN BARU CINA bagi yang menyambutnya. aku juga ambek ini kesempatan untok pulang ke kampong bagi bersuka ria dan re-visit kampung arwah nenek sbelah mak :) Wah! bapak lame aku tak jejak kaki sane! jadi JAKUN pula aku! :p kalu ade mase aku follow-up dengan new entry yea..

owhhh bandar pontian seperti biasa MATI time raye cina! tapi sekarang tak de la terasa sangat. econsave  dah ade, lagi pon om melayu sekarang pon sudah banyak yang berniaga same. jadi kot sekadar barang dapor tu takde lah masalah sangat. cume kebetulan musem ujan..so kurang lah ikannye..heheee...
Alhamdulillah kampong kami tidaklah sampai banjer :)

sampai c2..GONG XI GONG XI...FA CAI!

mood: sangat gembira! jualan baju MERAH merata rata! :D

No comments: