Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Tuesday 23 November 2010

M.A.S.A..

ade masa...aku..

"Mendongak ke langit, aku cuma nampak takdir.
Memandang ke bumi, aku hanya lihat nasib.,"




tapi kini aku tak sanggup
aku tak sangup lagi hanya dongak ke langettt tinggiiiiiiii.....dan merenung nasib dibumi..
yeaa...boleh saja aku berbicara dgn langet, bulan & kejora
kerana mereka tak pernah gagal menemani aku tiap suka & duka..senyom & melakak...

cuma...
kini aku rase keladak kimia dlm badan aku kian bergolak!
ADRENALIN aku MENGALIR makin lajUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ayuh kita KELUAR dari lurah itu! jom kita PANJAT gaong yg sungguh dalam ini!
dan kita TELAH jatuh..mari BANGUN semula
wahai diriku..sambutlah tanganku..AYUH kita bergerak maju!

hayati lirik lagu ini!
ADRENALIN-FT
Note: bila adrenalinKU berenang laju...kau tunggu! [mcm gempak!] :p

4 comments:

marvicn.com said...

takut aku baca entry yg ni

didi_adinna said...

Oh dear, thanks for visiting my blog... Enjoy the words then! (^_^)

Unknown said...

jom bangun menuju ke arah kejayaan he.he

ck said...

to all:hehehe...keladak emosi! jom MAJU berlumba2!