Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Monday 22 November 2010

LaRi aKu

minggu 3....
aku rase sehat dokte..aku bangon tanpe air mate!
aku siap pegi keje cam biase..lalu ku rias mate ku yg sikit sepet supaye berbentok MATE
tapi dlm hati aku maseh bermonolog lagi..tak tahu ape..marahkan siapa?

aku lari...
aku takot masok fesbuk..
aku takot jumpe dokte..
aku takot kalau kalau dokte marahkan aku yg maseh belom SEMBUH lagi..
dokte..maafkan sy..ubat dokte tu akan sy kunyah dan telan sampai HABIS
sy akan telan walau sepahit hampedu!wekkk!
agaknye sebelom nie sy telan & luahnye semula...
dokte jgn la putus aseee..eehh..ehh...dokte tak de masalah yea!

sabtu aku nonton 'nasik lemak kopi o'..
aku rase ade mende aku nak cakap..eh..eh..nak tulis..
yelah aku kan bleh kate pendiam orangnye [kalau aku tak kenal kau lah!]
kata kata aku cuma berdentum2 kat sini aje
tapi aku harap kisah aku boleh jadi tauladan kepade seme pempuan kat luar sane
tapi aku belom sempat!
aku nak KOMEN isu 'obses' yg dibincang
wahai wanita diluar sane [budget ramai sgt yg bace!hik!]
ayuhlah maju..maju ke depan! MOVE ON!

*****************
eerrkkk......kenape? kenape hari nie KANAPA??
pagi pagi lagi aku dengar sayup2 suara Ehsan..'eh kiah tu kenapa macam maken kurus je??..tak makan ke'
eerrkk???
tengah aku sebok buat keje dtg pule si Azmil..'eh kiah ko nampak kurus lah'...
erkkkk??
tengah aku mengeram hadap PC dtg pulak Faris...'eh kiah betollah ko nampak kurus..ko kenapa?..yg haritu ke? [mamat nie memang tak tahu kesah..tp dr ari tu die sebok tanye kenape muke aku KERUH!] hahahaa....

...'AKU BIASE AJE..KORANG TAU TAK BEZA 'KUROS & NAMPAK KUROS'..jawab aku sambel berlalu...kekekekeaaa.....:p

Note:ape aku dh buat dgn diri aku??? owhhh..diriku maafkan daku!

3 comments:

marvicn.com said...

ala..nape nak seksa diri ni...jom ikot aku gi kuantan weekend ni

cyanamoose said...

nak ikut marvic gak.. hahaha.. kiah, jgn sedih! bgn! dan terus kuat.

My_Aqeelah said...

anyway...dah kurus. so aku rasa best. hahaha tahniah kiot.