Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Friday 21 January 2011

The Tourist

salam...:)

rasa sangat rindu mahu merepek disini..entah kenapa rasa di sini sunggu attached dengan kehidupan ku kini kikikieee.. sebenarnya sebelum 'terbang' Isnin lalu, aku mahu buat sikit review pasal movie seperti mentioned di atas. namun aku tak kecukupan masa pada waktu itu. jadi sebelum aku terus merepek baik aku langsaikan hutang yang ini dulu!
The Tourist Poster
The Tourist
Well as informed before, aku bukanlah jenis kaki waVyang! apetah lagi nak saje2 pegi tengok sorang diri citer homputeh kan! ahah! tapi itu dulu..sekarang selepas Tsunami hidupku dan kemasukan tahun baru, aku bisikkan pada diriku..why not? aku bukan buat dosa disana. aku pergi nonton bukan sama pasangan bukan mahram yang saling peagang tangan buat perkara sumbang. okeh e'nuf!

satu masa dulu aku fikir aku nie malas baca agaknya! muken aku dah tak tengok globe dan lupekan mata pelajaran kegemaran aku iaitu 'Geografi' itu! atau aku jugak dah tak bukak encyclopedia! sebab itu bila kawan2 citer pasal negara2 eropah aku rasa macam takjob dengan pengetauan die orang. sekarang bila aku coba2 tengok cerita luar negara, baru aku tahu...

tak perlu baca sangat lah CK..kau tengok filem pon dah cukup dah..so skarang aku sudah TAHU kenapa ada surang memba aku tu sangat suka veranganss mahu ke ITALY! skarang aku juga MAHU! aku juga sudah pasang ANGAN mahu jejak kaki di kota Venice! Hey! cantik ok!
GILE ape tak teringin ke sana!

Cadang aku....TONTON ini filem...aku SUKA! [haha itu AJE review untuk filem ini!:p]

Owhhh nak citer, di Cambodia ada channel TV ITALY tau! harus la aku layan..aku kan sudah pasang angan2 MAHU ke kota Venice! hah! Layannnnnn...

mood: verangansssss....

No comments: