Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Sunday 30 January 2011

Sendiri & Palm Tree

weeheeeee....

well..well..west![ape aku merepek nie!!]
sori..citer INTRO gempak..dah tu..hampe..wekk...wekk..wekkkk..:p

awalnye 830-830...akhir2 nie menjadi2 pula 730-930..eh3..melampau sudah aku neh![paham?? tak paham sudeh!] haihh..tak senang aku bile ade mende tak setel kan. kadang aku PK..nape tak de tempat tido kat opis aje. kan senang. bile bile mase bangon tido, rase nak buat keje..terus sambong aje :p

SENDIRI? aku OK..Alhamdulillah tak de 'sesiapa' datang mengacau! Minta sangat Allah lindungkan! :)

OK sebab dah janji new entry perlu kepada kinda story morry from Cambodia..so aku suka nak tepek picca bawah neh!

FYI, time skarang majority padi di Cambodia telah dituai. Tinggal lah pokok yang ala2 palm tree pada pandangan mata aku. Aku TAK PERNAH TENGOK![kinda as such fruit] aku ingat it's just sejenis pokok pinang yg aku pangil 'pokok buah gatal' wif buah yang kecik kecik..kale merah..har3 :p

the tree.. survive .. sendiri..

Most of da' sawah kat Cambodia ade pokok seperti di atas tu. Biasenye terdapat banyak banyak, berkelompok kelompok , berkawan kawan. Tapi yang atas nie..sensurang jek! Lucky me dapat captured die! hikss!! :D
buah dari palm tree itu..[katenye buah TAI?]..
erkkk...tak pernah dengauu...
Buah dalam picca nie memba beli di suatu tempat ala kawasan 'rehat R&R' kat area Kampong Cham. Nielah buah hasil dari pokok tadi. Rasa macam buah kelapa tawar!
orang kampong aku pengel..ANYES!..its TAWAR!
:p huhuu..


Owhh..baru baru nie sedikit terkejut dengan respon diberi pada 'rumah' ini..
Aku nyangka sepertinya mereka yg TAHU aku diluar sana tiada ramai yang tahu RUMAH ini. tapi sebaliknya!
Wow!
Sedikit malu aku disitu.hehee..
Sorry la ye bahase aku kadang merapu. ade mase belit pula. bila tak jumpa ayat ROJAK lah die.wahakss!

mode: lapa la...

No comments: