Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Friday 11 March 2011

gempa di Japan

salam...

aku skarang sedang memantau perkembangan terkini di Japan dari sini http://english.aljazeera.net/watch_now/
Yupp aku baru tahu. tu pun bile ade memba bos yang datang lepak sini sebok2 cakap pasal kejadian nie. jadi tumpuan aku pade keje sikit tergangu...

owwwhhh...aku mmg lame tak mantau news!
aku doakan kesejahteraan & keselamatan rakyat Mesia yang ade kat sane. untuk rakan rakan rakyat Jepun aku harap anda banyak banyak bersabar. aku pun tak tanye lagi ape kabar supplier beras aku yang kat sane. walau kita berbeza agama, kita still ade rasa kemanusiaan kan :)
am pray 4' u Japan & for d' universe!

well kabarnya next week jarak bulan dengan bumi akan lebih dekat dari biasa so tarikan graviti akan lebih kuat. some says there will be more earthquake around 19/3..but am dun now. I tell u what. all we can do is dua' to Allah. that is our weapon dear :) semoga dosa dosa kita diampunkan olehNya sebelum ajal/kiamat menjelma..AMIN.

mood: cemas..seram..insaf

No comments: