Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Thursday 30 December 2010

Malaysia CHAMPION of AFF Suzuki Cup 2010!


AKU CINTA KAMU MALAYSIAAAAA!!!!!

CHAMPION!
Indonesia Menang, Malaysia JUARA!

TAHNIAH HARIMAU MALAYA! kamu JUARA!

Akhirnya Malaysia CHAMPION AFF Suzuki Cup for YR 2010. walau Indonesia menang 2-1 di tempat sendiri, keputusan agregat 4-2 bererti Malaysia JUARA!

YEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY....aku mahu sorakan kegembiraan. a Glorious Ending of 2010 for the whole Malaysia. we are AFF Suzuki Cup CHAMPION! aahah! am GLAD, am PROUD! guys, you deserve it's!

KAMU telah bertahan dengan serangan bertubi-tubi dari pasukan lawan sepanjang separuh masa pertama! walau nyata mereka mengusai permainan namun KAMU tidak mengecewakan dengan 'counter attack' mu ITU. minit-53 Safee Sali melulu kehadapan menjaringkan goal pertama permainan lantas memecah kebuntuan! WAHH!!

wahaaaa..aku MENJERITTT kesukaan! hahaa..LUPE diri kejap aku.wahakss! sempat 'give 10' to my roomatee!!! gagagagaa :p bergema kawasan umah aku dengan jeritan! CANTEK Safee! terima kasih to Norshahrul atas hantaran cantek kepada Safee! woohooo..

TERBAIKKKK goalkeeper Khairul Fahmi! wa caya sama lu! eh..mu orghe' kelate? aku nak royak kelate' dak panda'. tapi as Malaysian AKU bangga ada keeper wajah ala Jepun, skill  ala 'Iker Casillas'! ahakss! aku berangan lagik la nie! neway good job dude! walau ada 'cahaya hijau' dipancar kewajahmu, namun kau tetap MAINTAIN COOL!

lewat memantau status rakan-rakan di wall FB. penoh status pasal BOLA! 'Harimau Malaya' aku bangga sama kamu! ingin aku katakan AKU CINTA SAMA KAMU!!! traaaalalallaaaa....

mood:HAPPY!

p/s:oouuppsss..PM dah istihar Jumaat 31/12/2010 CUTI!!! yahhh..sayang sama U SAFEE..dapat cuti tuuu..GILE TAK SAYANG?!

No comments: