Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Saturday 11 June 2011

Sakan Domam Kekdahnye!!

ok...
memang betol..
entry kat sini semakin layu..
ini seme gara-gara 'twitter land'..
sikit-sikit nak tweet..nak tweet..dan tweet lagikk..huhuuu..
almaklomlah pakai bb biase..screen kecik! nak buat entry guna bb makne memang makin kecik la biji mata aku nieee...mujo aje tak lobam!
oupss..dan sesejak nie macam rajen plak aku update status kat FB kan..
hahaaa..kembali keee???

anyway pada aku twitter is just a real of me..i twee what am doing..my feelings..thinking..picca etc..etc..at the real time! while fb is more to picca collection ;)..and sometimes status update 'bercover' osoo..
and if you wish to know bout me in details..there you go..it is here..in my 'home'..:) *winkkk
:p macam laa ade sgt yg nak tauu kan!!

aikk??
ke laot pulak citer aku..
actually wanna story bout 'demam balas dendam' ujung MAY aritu..
awalnya seperti start demam masa kat kampung lagi dan bila balik KL sambong2 plak lagi..xoxooo
tapi dalam doomam2 tu..sempat aku selinap melawat baby pd satu hari di hari Sabtu itu..hahaa..
mujo tak menjangket ke bby..wp aku nampak cargas..sebenarnya badan aku rasa tak beshh!
dan bila balik, demam aku naik balikkk..sudahnye Sunday aku tak dapat training PAINTBALL!!! grrrr...

sebab kan dah 5 hari domam tak kebah2..doctor amek darahh!!
nie lah yang nak cita nie..ianya ialah 1st time aku amek darah..xoxooo..
so perasaan adalah sunggoh takottt!!auwww*saya takot jarom!

tepekkk kasi kenangan! :p

Alhamdulillah after all..domam biase aje..
so aku di'advice untok berehat lagi..iye sampai naik letih lah aku berehat!
sampat tak sabo nak baikkk n g keje!! auwww...

tapikan bila pk2 kan..style aku domam memang cangitu...
dalam 2-3 tahun sekali aku akan demam gile2 nye stock liat nak kebah lah!
at least seminggu kene off!!
last sblom demam teruk yg nie ialah pd masa musim *H1N1..
masa tu aku domam teruk jugak..mc seminggu..
memba2 dh rissau2 kot2 aku +ve H1N1..huhuuu..Alhamduillah..tidak tapinye

owhh..sejurus demam aku kebah..aku terus active ber'activity nampaknya..
dan lagi activities for incoming JULY ini sunggoh HAVOCCCC!!
aku sndri tak sangka..makk aii sampai nak dekat Ramadhan tueww!! hepp!!

seriouShit tahun ini sangat cepat masa berlalu..double cepat dr tahun lepas!
next year sure triple cepat dr tahun nie!!
;p
okeh
blog dah jadi diary kekdahnye
babai lah!

mood: layan KOYA..dh bosan layan 'nora elena' hahaa

No comments: