Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Sunday 16 May 2010

gud bye CP...

Salam,
14th May 2010..hari itu adelah last day aku disini..di CP Tower, Sec.16/11, Jln Damansara, PJ..
Pas nie tak tau bile lg aku nk sampai PJ..kalu tak de hal rasenye memang susah aku nk jejak kaki kat sini..apetah lg saje2 je nk bejalan kn...selame nie pn g PJ tetiap ari pn sbb g keje je heheh..:-)

utk kali terakhir aku menatap rupa paras mu..suke aku utk mendedicate kn entry nie khas utk mu..supayes boleh ku kenang kau di hari muka..ngeee..ngee..ngeeeeeeee..:-D

my PC dh siap unplug..(mane lambt sgt org nk pac PC nie..mak nk blk dh!!)

tempatku dgn view eastin hotel kat sblah..bye2

sebahagian dr kotak2 KAMI yg nk dibawa ke HLA...


QMD..dh selamat pn berpindah dr semalam lg..


terakhir kali aku menunggu bas di sini..:-)


terakhir kali...aku memandang view ini..hehehe...

Tempat jatoh lagi dikenang...ini kan pula tempat 'bermanja'..meski ramai yg kureng gembira dgn perpindahan ini..meski aku kurang meluahkan perasaan hatiku selama ini..(selalu hanya menjadi pendengar 'sejati').. terpaksa jua aku akui..terpaksa aku bergembira dgn kejadian ini ;-)

dr meja pengarang : satu je aku x gembire..KL kureng cuti!!!!

No comments: