Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Wednesday 5 May 2010

April oh April...

Salam..
Yes I know..lama sungguh aku tak menghapdate ini B.E.L.O.K....(dh lame aku draft ini entry..br nie dpt pos) kalau la boleh tumbuh sawang, dh beranak pinak dh rasenye kot hehehee...
neway ape yg aku sebokkan...??

okeh sebenarnye sepanjang April nie boley kate full la jgak xtvt aku(maklomle biase dok rilek kat omah jek)...awal april aku join 'bowling tournament' kelab BERNAS..kire lawan antare level aje sebenanye..hehee...memandangkan level aku yg agak 'kecukupan' peserta..makenye aku yg main bowling setaon tak sekali pn ditangkap muat aje!! kaedahnye sebelum perlawanan diadakan beberapa sesi latihan/training bagi membiase kn diri wp mmg tak biase sebenarnye..ahakss!!
cite basi..tak yah cite byk..level aku mmg kalah la kan...layan kn aje pic yg sikit nih!!

aksi peserta di hari kejadian :-)

selain tu April jugak menyaksikan aku sebok berulang ke Kualiti Hotel Shah Alam utk kursus Kualiti beras..
minggu 2-April Kursus Standard Pakistan..minggu ke 3 Kursus Perintah Beras Malaysia..
dan...mase pagi aku pn terkejar2 nk kene kuar umah pukul 6.30 kan adeyyy...adeyyy..adeyyy..adeyyy

sementara aku terkeja2 berulang ke S.Alam..annual dinner BERNAS pn samakin menghampiri
hehee..kalau la boleh aku pangin 'annual dinner' wp hanye dianjurkan setelah 10thn berlalu..
'Malam Seribu Warna'..itulah temanya...(tak de mood nk upload..cite basi)
malam seribu warna..Istana Hotel Key Ell...


utk malam diner total kos yg aku keluarkan tak lebih dr RM 150/- ahaksss...sepanjang proses fitting rs ok jek...tibe ari kejadian..aku rs tak selesa plak..kaedahnye aku rs nk senyom pn tawar...hrmmm....

Dr meja pengarang: rezki itu telah tertulissss....

2 comments:

My_Aqeelah said...

bila nk jumpa korang ni?

ck said...

oittt..tulah korang nie VIP2 bizi2 belake :-)