Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Thursday 24 December 2009

wekend...wekend..wekend...part 1

Last weekend mak ku telah dtg ke KL...(la nie ade kat pulau indah lg :-))
tujuan utama adalah nk stay umah adik utk jaga bby mia' sementara adik aku tu nak cr d' bby sitter...
makanya...tujuan sampingan adalah ronda KL & disampeng membeli & belah...
hehe..jadik aku pn ikot lepak same...1st lepak umah akak kat mahkota cheras...

pemandangan diwaktu pagi....(dr umah akak aku tu)


Petang sabtu tu...kami pn ronda2 area Langat...eemmm..best jugak kawasan nie..ala2 kampung gitu...yg beshnye..sepanjang jalan ade jual brg makan..weheee....tapi tujuan utama ke sini adalah utk ke kolam air panas...(uwhh..1st time aku nk merase natural hot spring nie!!)
wahaakkk...memule masok tu..rs masak jugak la daging betis aku!!
hahaa..aku ingat panas suam kuku aje...ROPENYE....waduh..panas la beb!!
nie ade pic sikit..layankan aje...

hot2..springgg...wenggwenggwenggg...




aaa..mandi2..kebersihan jaga yea..

nampak tak air tu berasap...
panas ke?....

emmm...setelah bermandi mande..ber..panas-panas b'peloh...kiterang pn gerak balik..hari pn makin nk gelappp....sementare dlm pejalanan balik tu, singgah pule beli derian lambak kat tepi jalan....heheee....menjilat jari u!!

Note: mandi mande & makan2 mmg comey dihatiku!!

No comments: