Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Tuesday, 13 August 2013

Salam Aidilfitri 2013

Assalamualaikum... ;)

Berapa punya lama daa tak update blog?
Berapi aje hari tu nak update our road trip ke utara kan. huhuu

  
asal raya je main MUNGA API

BTW dont wanna mish to wish SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN :)
Amacam raya tahun nie? Aku? Ade lah jugak kejadian AIB bila balik kampong belah mak dah tak kenal kawasan kan. hahaaa. ate, setahun tak sekali aku balik kampong Serkat/Tanjung Piai nie kan.
tup2 ghopanya Pal Lang aku yang dok Singapore tu dah balik buat umah dekat kampong.

terbaik soklan aku 'ermm..nie kebun yang belah mana eh? Tok (panggilan untuk arwah atok pompuan aku) ade kebun lain ke?) dan2 akak aku jawab 'KO TAK KENAL??!!' WAAAAAAAAAA....rasa nak larik!!!

sekali pandang2 sekeliling..ooo..ghopanya umah lama ade lagi dekat belakang nun
umah jiran sebelah pon ado lagi. sama lagi macam dedolu kan. hihii *peace*

manalah nak kenal ate datang dari jalan lain, pusing2 dah aku ingat sampai kampong mana kan.
nie jalan la yang salah nie. hihii

ok sekian cerita selamat hari raya ~

XOXOO-CK-XOO

3 comments:

tenku butang said...

done follow sini no. 32
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang@gmail.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

ck said...

hiii hiiii hiiii..yeay3!! TQ for following~ dah lama sangat tak buat entry hatta menambah followers. hihii *peace* ;)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI