Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Tuesday 2 October 2012

Here Comes The Sun *du..du..du..*

Hyi!!!

Saja nak share sikit!
Tau tak dulu2 iOls pernah minat sangat dengan THE BEATLES tau! wohoop~ :s
Nak kata minat sejak zaman kanak2, TAK rasanya sebab mak bapak iOls (aishh geli lak panggil iOls) tak dengar lagu2 omputeh nie. kamek orang kampong je uOls. so memang SAH la minat bermula pada zaman kehidopan KOLEJ! haha!!

Pernah punyai koleksi tape (zaman tu CD blom famous ye; YR2000) the beatles berkeping2 banyaknya. bersusun atas meja study iOls~ tapi now mana entah semuanya dah terbuang kot! *haha* (buang karen aje collect kan). Habis tu, lepas abis belajar tak tentu lagi hala duduk/kerja dekat mana kan. last2 akak aku pon bawak balik kampung la semua barang2 aku (menangis aku tengok barang2 aku tu balik kampong. Rasa tak turon KL lagi dah aku lepas tu :p *haha!!*) ate dah menyepah kat rumah kan. harus la adik aku buat mainan kot dan mungkin jugak akhirnya telah diTONG SAMPAHkan oleh mak aku!! huhuu

eh! merepek! sebenarnya nak cerita now dah semakin kurang dengar the beatles..emmm..
but, tup2..YUNA keluar dengan cover lagu HERE COMES THE SUN~ ookofffkofffkoffff...
tetiba nak mengimbau kembali kan. dan2 iOls layan balik lagu2 lama kan...ookoffffkofffffkoffffff~

ok. sini HERE COMES THE SUN ~ by THE BEATLES


and here it is; HERE COMES THE SUN -covered by YUNA



So? uOls suka version yg mana?
me? NOW? CURRENTLY?? by YUNA la seriously~ Hik :p

mood: SUN..SUN..SUN~ 

2 comments:

Unknown said...

alamak xminat labetles..yuna pon xbaper sangat...cume mengapai bintang je suke :p

ck said...

hahahaha!!! :p