Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Wednesday 8 February 2012

~Being a Climber~

Hyi!!
Salam to kesayangan semua~

lama pulak saya off dgn new entry kan? well, cuti hujung minggu yang panjang beraktiviti di luar pula,
so memang tak sempat untuk menulis..:)))
ok..berehat sebentar dengan new entry @ Beijing sebab nak buat 'intro' to my new interest!!


@ Broga Hilltop, Semenyih, Selangor, Malaysia
~inilah saya..training utk menjadi seorang 'climber' katanya!! ~
pernah terfikir untuk jadi pendaki?
saya? tak pernah. selama ini hanya memandang sunyi aktiviti seumpama yang rasanya saban tahun ada penganjurannya! :D

sebab??
rasa tak mampu..non hado stamina!! :p

cuma...
semakin usia meningkat hati rasa semakin teringin 'nak rasa'
hujung tahun lepas pabila terpandang program 'mendaki' hati saya melonjak ingin sertai
tapi bila tanya-tanya tak ada memba yg nak pergi..saya sedih..saya mengalah!

tapi bila balik bari Beijing, tiba-tiba dengar ada memba yang register nama, saya jadi gedix nak pergi!!
nak dijadikan cerita, saya register lewat selepas tarikh tutup *shhhh..sesenyap* iaitu 2 minggu sebelum tarikh berangkat!!

lagi nak jadikan cerita, 2minggu sebelum berangkat, ada sambut Tahun Baru Cina dan saya lebih selesa pulang ke kampung meluang masa sama keluarga!
hahaa..jadinya saya hanya ada masa SEMINGGU sahaja untuk training!! :p 

apa pun..
Alhamdulillah segalanya telah selamat walau pada awal nya hati saya dikit bolak balik..hahaah!!

kemanakah saya?? terus ikuti entry2 selanjutnya ;)

sekian~
mood: panjat gunong!!! :D

2 comments:

cyanamoose said...

cK... mana gmbo tahan? hehe

ck said...

heheee..cyna picca seme boley sedut dr En Azmi :)