Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Monday 4 January 2010

NEW YR 2010...

eeemmmm....
rata2 time nie kalu jengah memane blog seme pn sebok dok ckp pasal new year 2010..SLAMAT THN BARU LA KAT SEME YEA...THN MASIHI 2010 & THN HIJRAH 1431...
sebot thn baru nie seme org pn sebok nk cakap pasal azam baru...pd kotak pikeran aku skg nie..aku nk jalani kehidopan aku dgn lebey +ve..& cepat memaafkan...tapikan..dh mmg natural kejadian aku yg mmg cpt nk naik angennye..nk wat cam ne..tp cepat pule aku sejok memaapkannye bagaikan disimbah air beku dr pergunungan alpss..(ape aku merepek nie!!) aku pn tak tau la nanti, bley dak aku dok kawal pasaan aku time preasure t...heheee...sorry rakan sekerja!!

memetik (bintang2 dilangit) kate2 sebuah majalan yg tah ape name die ade aku bace baru2 nie...'how to stay healthy'...by...x-cercise, eat more fresh food, more plain water & manage ur preasure...arrkkk..??? tang yg last skali tu yg aku rs plg susah la kan aku nk manage..(darah bugis still kuat mengalir nih) ishhkk3...

eeemmm...sikit imbasan xtvt menyambut thn baru 2010...(rs br sgt tgk bunga api thn lps dh masok thn br lagik)...thn nie tak mcm thn2 yg lepas..biase aku dok layan tengok bunga api d' beranda umah aku sesurang diri...tp kali nie, ade mak+adik aku dr kampung skali..tambah lg dgn anak2 sedare aku yg 3 org tu..heheee..rs meriah umah aku!!

munga api dr KLCC

mungaaa..api dr dataran merdeka..
(seme view dr beranda umah aku)

xtvt siang 01012010 diteroskan dgn aku dok merongeng ngan mak+adik aku yg sebok nk g mandi kat KLCC...jadiknye sebelom terjon ke kolam mandian...take time round2 pusin' KLCC la gamaknye...mak aku..heheee...merase die masok MNG..haha..belek2 je lebey..baju seme size org cenonet OK!!
pukul 2 lebey kiterang pn gerak la ke kolam mandian kanak2...arr..mandi la sakan ko sampai lebam!! ade skt pic..layankan aje...
 seneri kolam KLCC yg penoh org...

 arr..mandi la sampai lebam!!..bile nk naik nie??

Nota peringatan diri: perlukan b'azam bagai stiap kali masok thn baru??

3 comments:

marvicn.com said...

amboi...holiday sakan nampak....

Queenin Murni said...

perlu azam...

supaya kita tahu apa yg nak dia achieve tahun tu..
kalau tak tahun baru, susah sket nak pasang niat.. hahaha!

ck said...

marv:hehee....sesekali pe salahnye :-D
queen mur:ehee...ko mmg memahami org2 yg susah nk pasang niat!!