Quote

Recipe for success: Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing. ~ William A. Ward

Friday 16 September 2011

Salam Hari Malaysia..Salam Merdeka ke-54 Tahun

As'Salam kesayangan semua..

hari ini Jumaat, 16th September 2011 kita semua bercuti sempena dengan sambutan Hari Malaysia..
seperti biasa tiap kali tibanya 'public holiday' saya akan mengaktifkan 'auto reply assistance' di email office saya, dan semalam pabila menulis 'we are celebrating Malaysian day!' bulu roma saya bagaikan meremang dan air mata saya berlinang...owhhh..bertapanya saya SAYANGkan Malaysia!!
1 picca wif thousand meaning..

jadi, kepada kesayangan semua..selamat menyambut 'Hari Malaysia' dear..salam MERDEKA dari CK from her house!! *hikss!!*

anda adalah wajah2 kesayangan Malaysia..anda adalah wajah2 masa hadapan Malaysia..sayangi negara terchinta kita..owhh..am crying!!

babai!!

MOOD: patriotic 

No comments: